Martyna Hejne – Koordynator Jakości Obsługi w Everest Finanse S.A.


Od 2013 roku jestem związana z firmą Everest Finanse S.A. Swoją karierę zawodową
rozpoczęłam na stanowisku konsultant ds. obsługi klienta. Brałam udział w wielu projektach
wdrażanych przez firmę Everest Finanse S.A. Od 2018 roku pracuję w dziale jakości Contact
Center jako koordynator jakości obsługi. Na co dzień zarządzam pracą liderów oraz ich
zespołami. Do moich obowiązków należy codzienne dbanie o jakość obsługi klienta w różnych
rodzajach kanałów komunikacyjnych i kampaniach sprzedażowych, posprzedażowych,
windykacyjnych. Zajmuję się również rekrutacją i onboardingiem pracowników.
Współuczestniczę w wdrażaniu zaawansowanych systemów automatyzacji.
Jestem absolwentką Wyższej Szkoły Bankowości i Zarządzania w Poznaniu z „Psychologii
w biznesie”.


Praca w Contact Center jest moją pasją zarówno pod względem komunikacji, innowacji jak
i automatyzacji.


Prywatnie jestem fanką powieści Aghaty Christie.