Adam Piechaczek - Dyrektor sprzedaży, Kontel

 

Absolwent Politechniki Śląskiej w Gliwicach. Manager z ponad 20-letnim doświadczeniem w sprzedaży oraz wdrażaniu nowych technologii w branży Contact Center, ICT oraz Unified Communications.

Nadzorował oraz koordynował wiele skomplikowanych projektów informatycznych, między innymi wdrożenia i integracje realizowane w dużych organizacjach międzynarodowych - Capgemini, Opel, Metlife (Amplico).

Doradzał oraz brał udział w wielu konsultacjach technicznych z biznesem przy wdrożeniach nowych technologii, m.in. w projektach związanych z wirtualnym agentem w masowych procesach windykacyjnych lub sprzedażowych, w projektach dotyczących analizy mowy oraz tych wykorzystujących mechanizmy AI w automatyzacji procesów w Contact Center oraz Back Office.

Od początku 2020 roku związany z firmą KONTEL, importerem i dystrybutorem technologii łączności dla biur i Contact Center, w roli Dyrektora Sprzedaży rozwiązań telekomunikacyjnych dostępnych w ofercie.

Prywatnie entuzjasta aktywnego spędzania czasu – zimą narty, a w sezonie wiosenno-letnim piłka nożna i żeglarstwo.